سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص راستگو با راستگویی خود، سه چیز را بهدست می آورد : اعتماد، دوستی و شکوه [در دل ها] . [امام علی علیه السلام]
کلوپ هواداران یاس

سلام خبرهای داغ و تروتازه براتون دارم.                                                    

                                         آپلود و
بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت

بعد از گذری کردن روزها ی نا امیدکننده که با جلوگیری از اکران علی سنتوری شروع شد (که حاوی چند آهنگ جدید از محسن چاوشی بود ) و با توقیف 6 ماهه ” آوای باربد “و به دنبال آن تعویق پخش آلبوم “ یه شاخه نیلوفر ” ادامه پیدا کرد تا امروز ، حواریون محسن چاوشی این روزها پیغامهایی را دریافت می کنند که حاکی از نزدیک شدن بیش از پیش به پخش آلبوم “ من خودم سیزدهم ” است.                                  

                                         آپلود و
بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت  

                                                               آهنگ جدید عرفان به نام دیوونه(اینم عکسش)                              

                                                 آپلود و
بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت

آلبوم جدید کامران و هومن ، کنسرت تعطیله نام دارد و به زودی از طریق کمپانی آونگ وارد بازار خواهد شد . در این آلبوم همانند آلبوم :20: ، زوج مریم حیدرزاده و رامین زمانی به عنوان ترانه سرا و موزیسین حضور دارند . تنها موزیک ویدیو پخش شده از این آلبوم من اگه نباشم نام دارد.    

                                            آپلود و
بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت

یاس به پیشنهاد سیروان خسروی قرار است که یک آهنگ به سبک پاپ - رپ با سیروان خسروی اجرا کند و این آهنگ به صورت مجاز در آلبوم جدید سیروان خسروی منتشر خواهد شد .                                                                                   

                                      آپلود و
بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت

به زودی آلبوم جدید مجاز این گروه 0111 از کمپانی آوای نکیسا وارد بازار خواهد شد که از همه دوستان تقاضا داریم همانند آلبوم محسن یگانه ما را یاری کرده و سی دی اورجینال تهیه نمایند.

                                                                       ***

(( یاس )) هم می خواهد به جمع خواننده های مجاز اضافه شود. یاس شناخته شده ترین خواننده رپ فارسی در حال آماده کردن آلبوم مجاز و مطابق با قوانین دفتر شعر و موسیقی وزارت ارشاد است. (( یاس )) سال گذشته در تنها قطعه مجوز گرفته پاپ_رپ در آلبوم (( نگو دیره )) با صدای مجید غفوری ، توانست طلسم مجوز نگرفتن قطعات و خوانندگان رپ را بشکند. یاس این روزها شدیدا در حال text نویسی و ساخت bit قطعات آلبوم جدید خودش است که می خواهد آن را کاملا مجاز به بازار بفرستد.


خبر از فریدون اسرایی

فریدون اسرایی بعد از موفقیت دو آلبوم (( غریبه )) و (( از تو دورم )) این بار تصمیم گرفته مخاطبانش را از فضای آرام و نوستالژیک آهنگ هایش به یکباره وارد فضایی تند و انرژیک کند.

این آلبوم remix فریدون اسرایی که فعلا اسمی برایش انتخاب نشده مجموعه ای از آهنگ های انتخابی دو آلبوم مجاز و اخیر فریدون اسرایی است که این بار با تنظیم هایی متفاوت وارد بازاز خواهد شد. این آلبوم که فعلا اسم (( غریبه 2)) برایش انتخاب شده ، قرار بود قبل از آلبوم (( از تو دورم )) از فریدون اسرایی وارد بازار شود که اینچنین نشد. آلبوم remix فریدون اسرایی ، تمام تصورات مخاطبانش را درباره او و موسیقی غمبار و خاطره سازش مطمینا دچار تغییری اساسی خواهد کرد.


آهای تو که تمومِ دنیامی

به زودی آلبوم مجاز (( شهاب )) با نام (( منو ببخش عزیزم )) به صورت مجاز به بازار خواهد آمد. در این آلبوم که هشت قطعه دارد تمام ملودی و تنظیم ها را شهاب انجام داده و کیوان انصاری، سمیه کاویانی و رسول ترابی ترانه های آن را گفته اند. از طرف دیگر شهاب کاری را در قالب آهنگ های پارتی و ماشینی با نام (( عشق من )) روی سایت های اینترنتی برای دانلود گذاشته که این روزها زیاد در مناظق مختلف شنیده می شوند. این آلبوم مخصوص پارتی و هیجان پنج تراک به نام های عشق من ، تموم دنیامی،کاشکی میشد،میخوام عاشق بمونم به همراه بازخوانی قطعه دل کوچولو است که به یاد مهستی با تنظیمی جدید و الکترونیک خوانده است،دارد . در آلبوم (( عشقِ من )) امیر بی کَس به عنوان خواننده رپ در سه قطعه حضور دارد.

با حریر پیله های کاغذی

علی لهراسبی تابستان امسال تصمیم دارد سومین آلبوم ش را به بازار بفرستد. او به این آلبوم اعتقاد زیادی دارد و آن را بسیار حرفه ای و پخته تر از دو آلبوم قبلی اش یعنی (( دریایی ها )) و (( مثلث )) می داند. در این آلبوم بهروز صفاریان که در آلبوم مثلث قطعه معروف (( پیله های کاغذی )) را آهنگ سازی و تنظیم کرد،نقشی پر رنگ تر از گذشته دارد و به عنوان مدیر هنری ، آهنگساز و تنظیم کننده بار اصلی آلبوم را به دوش کشیده است. در کنار او ، روزبه بمانی و مونا برزویی به عنوان ترانه سرا و مهدی یراحی و محسن یگانه به عنوان آهنگساز با او همکاری دارند.


چی شده اون همه احساس؟

اسم عجیب (( بی اسم ))(( no name )) نام آلبوم دوم بابک جهانبخش است. پخش کلیپ هایی از آلبوم قبلی و قطعات جدید او را بلافاصله به جمع رکورد داران فروش آلبوم های پاپ رساند و ار طرفی هم ممنوعیتی حدودا یکساله را برایش به همراه آورد. ممنوعیتی که ظرف چند روز آینده تمام خواهد شد تا او آلبوم بی اسم را با خیال راحت به بازار بفرستد. او در این آلبوم با توجه به آموخته هایش از موسیقی آلمان در طول مدت اقامتش در آنجا ، سعی کرده موسیقی اش را به موسیقی روز دنیا نزدیک کند.


خبرنگار:رسول ترابی



  • کلمات کلیدی : خبر های داغ
  • احسان ::: یکشنبه 87/5/6::: ساعت 3:41 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    ساعت 7:35 صبح
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :71867

    >> درباره خودم <<
    کلوپ هواداران یاس
    مدیر وبلاگ : احسان[34]
    نویسندگان وبلاگ :
    DANIAL (@)[0]

    Ehsan-D12 (@)[0]

    Peyman[0]
    MEYSAM[0]

    کلوپ هواداران یاس و انواع عکس زیبا یاس بی باک محسن یگانه نام:احسان سن:18 ساله از بچه های خطه ی گرمدره. امیدوارم از وبلاگم لذت ببرید. دوستان عزیز برای دانلود از سایت فقط برروی لینک دانلود کلیک کنند.با نظرتون خوشحال میشم.برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روشون کلیک کنید. G.610 GROUP

    >>دسته بندی یادداشت ها<<
    ehsan0yas
    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    کلوپ هواداران یاس

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<